Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
470461 · Nästa » Till forumet
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
20-38.......i skott!
5-11 i utvisningsminuter!(2 minutare)
5-3 efter 60 minuter......GO GO Timrå IK!!!!
5-11 i utvisningsminuter!(2 minutare)
5-3 efter 60 minuter......GO GO Timrå IK!!!!
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
Janken:
Om Mora inte tappat sin ledning utan vunnit matchen, hade du varit närmast. 100-0 är närmare än 3-3 vid hemmaseger.
Detta har diskuterats på MIK.se för inte så länge sedan.
Om Mora inte tappat sin ledning utan vunnit matchen, hade du varit närmast. 100-0 är närmare än 3-3 vid hemmaseger.
Detta har diskuterats på MIK.se för inte så länge sedan.
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
Ni imponerar stor Mora, som Tikare är det roligt att det går bra för nykomlingar. Om strejken tar slut så kommer ni ändå att bli kvar. Inga problems!
[b]Adjö
[b]Adjö
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
Sicken holmgång!
Synd att jag inte åkte ner till Mora.. (Jag har hört rykten om att ni har söt senap till korven)
Jag hade tippat 100-0 till MIK. Min käresta tippade 3-3...
Hon var liiiite närmare!
Vi ses igen i slutspelet!
Inget tvivel om att MIK hör hemma där!
Tack för en spännande och god match!
Synd att jag inte åkte ner till Mora.. (Jag har hört rykten om att ni har söt senap till korven)
Jag hade tippat 100-0 till MIK. Min käresta tippade 3-3...
Hon var liiiite närmare!
Vi ses igen i slutspelet!
Inget tvivel om att MIK hör hemma där!
Tack för en spännande och god match!
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
Vad brukar ni göra för att få högre lunarstatus?
Vad jag brukar göra är väl uppenbart.
Vad jag brukar göra är väl uppenbart.
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
Metal Guru:
Väsby har i alla fall gjort flest mål i elitserien efter 28 omgångar. Och det är ju inte så illa.
Väsby har i alla fall gjort flest mål i elitserien efter 28 omgångar. Och det är ju inte så illa.
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
Oupfostrade hockeysnack borde kunna tolka [b]FEM[/b] som [f]FEM[/fb]...
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
Hänger inte läpp.
Det är lagen bakom oss som vi ska slå.
Och [b]FEM[/b] raka hade bara varit för mycket.
Tack för god match, Timråiter.
Det är lagen bakom oss som vi ska slå.
Och [b]FEM[/b] raka hade bara varit för mycket.
Tack för god match, Timråiter.
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
insu:
gud som assist!
vet dina timråkompisar om detta.
hossa passar skrbek i slottet, men missar... aj aj, men TIK-utv ivarje fall.
gud som assist!
vet dina timråkompisar om detta.
hossa passar skrbek i slottet, men missar... aj aj, men TIK-utv ivarje fall.
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
Metal Guru:
Hmmm..Låter inte bra..Nu blir det ovagjort igen...
Hmmm..Låter inte bra..Nu blir det ovagjort igen...
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
Metal Guru:
Faan..Där sprack min dröm när det gäller självmål inför en kvinnlig publik..
Faan..Där sprack min dröm när det gäller självmål inför en kvinnlig publik..
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
insu: Toppmatch efter två insläppta fyra minuter in i matchen? Nja. Men jag vågar påstå att han har höjt sig.
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
Metal Guru:
Det stämmer nog. Man får hjärnskakning och blir utvisad samtidigt. Lose-lose. Ungefär som att lämna fingret i staketet när man firar ett fotbollsmål och samtidigt dra på sig en varning.
Det stämmer nog. Man får hjärnskakning och blir utvisad samtidigt. Lose-lose. Ungefär som att lämna fingret i staketet när man firar ett fotbollsmål och samtidigt dra på sig en varning.
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
gud:
Den kvinnliga publiken föredrar ett självmål med en väl inoljad redig sexpacks tvättbräda.
Den kvinnliga publiken föredrar ett självmål med en väl inoljad redig sexpacks tvättbräda.
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
insu:
Nej, tror inte man får nicka in en puck utan hjälm.
Nej, tror inte man får nicka in en puck utan hjälm.
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
insu:
När man ändå håller på med ett sånt otyg som självmål..
Vilken kroppsdel föredrar man??
När man ändå håller på med ett sånt otyg som självmål..
Vilken kroppsdel föredrar man??
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
Självmål tror jag man får göra med vilken kroppsdel som helst.
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
gud:
men det var inte Timrå som gjorde det. Vi gjorde det alldeles själva åt er.
Henrik Petré var gästfri in absurdum, enligt mitt sätt att se det.
men det var inte Timrå som gjorde det. Vi gjorde det alldeles själva åt er.
Henrik Petré var gästfri in absurdum, enligt mitt sätt att se det.
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
Metal Guru:
Jopp...Det gör ju det..helst när Timrå IK gör dom...
Jopp...Det gör ju det..helst när Timrå IK gör dom...
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
Ser att lilja varit på hugget i inledningen av matchen.
2-0 efter 4:11.
Men nu gör Modin 3-2 till Timrå.
2-0 efter 4:11.
Men nu gör Modin 3-2 till Timrå.
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
ok, insu:
hossa i inledningen på tredje - och böljande fram och tillbaka.
nu tycker jag att vi hjälper Timråiterna med sina nego-tips.
hossa i inledningen på tredje - och böljande fram och tillbaka.
nu tycker jag att vi hjälper Timråiterna med sina nego-tips.
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
Metal Guru:
Skönt att höra nu när man börjar att närmar sig 40 strecket...;0)
Vet du om det finns någon Mora supporter sektion här i Göteborg??
Skönt att höra nu när man börjar att närmar sig 40 strecket...;0)
Vet du om det finns någon Mora supporter sektion här i Göteborg??
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
Periodpaus - och vips svänger vi från hockey till teologiska diskussioner... Jaja, nu kör vi igen!
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
gud:
det där med snabbheten lugnar ned sig med åldern.
så det är bara bida sin tid, så kommer naturen att sköta resten...
det där med snabbheten lugnar ned sig med åldern.
så det är bara bida sin tid, så kommer naturen att sköta resten...
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
Metal Guru:
Alla vet vem jag är men ingen har sett mig...
Och jag kan vara jädra snabb..Det är bara att fråga frugan...;0)
Alla vet vem jag är men ingen har sett mig...
Och jag kan vara jädra snabb..Det är bara att fråga frugan...;0)
Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
gud:
eftersom du vara är ett väsen utan kött och blod, så får det bli här.
basta.
dessutom så håller vi i Mora hårt på religionsfriheten.
eftersom du vara är ett väsen utan kött och blod, så får det bli här.
basta.
dessutom så håller vi i Mora hårt på religionsfriheten.
Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
Jahapp.
Då kör vi här istället.
Efter en insu-förfrågan.
Då kör vi här istället.
Efter en insu-förfrågan.
Visst, men vi gjorde fler mål på en målvakt än vad ni gjorde.
Och det är det som räknas. Egentligen.
Gogo? Är inte det en dans..?