Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
SMÅLAND:
Visst, men vi gjorde fler mål på en målvakt än vad ni gjorde.
Och det är det som räknas. Egentligen.

Gogo? Är inte det en dans..?