Frisco: Yes, missar händer alltid, men den här missen var ju så jäkla grov och av en safety car dessutom.....
WTCC - Säkerhet
1160978 · Nästa » Till forumet
WTCC - Säkerhet
hehe ja vad ska man säga? Snacka om att Safety caren svänger ut alldeles för hastigt. Han skulle ökat hastigheten mer och kört ut rakare!