fettsteffe: Klart han skulle kört ut rakare. Han korsar ju linjen.
Inlägg: 1160973
Svarskommentarer
Sv: WTCC - Säkerhet
Frisco: Yes, missar händer alltid, men den här missen var ju så jäkla grov och av en safety car dessutom.....