Salle: Jag känner inte honom men ser gärna Hamilton som vinnare.
Inlägg: 1077159
Svarskommentarer
Sv: 2008 FORMULA 1 SINOPEC CHINESE GRAND PRIX
Frisco: Ifjol hade jag kunnat "unna" honom att vinna men iår så har han visat fel/taskig attityd och sånt diggar inte jag.
Visst är han extremt duktig förare men det är lite för mycket skomakar-lärling och vassa armbågar för min smak.
När det gäller Massa så anser jag att han aldrig skulle kunnat vinna som "ensam"/första förare i ett team. Han är snabb bakom/bredvid andra men inte av egen förtjänst.
Visst är han extremt duktig förare men det är lite för mycket skomakar-lärling och vassa armbågar för min smak.
När det gäller Massa så anser jag att han aldrig skulle kunnat vinna som "ensam"/första förare i ett team. Han är snabb bakom/bredvid andra men inte av egen förtjänst.