Inlägg: 1077161
Svarskommentarer
Sv: 2008 FORMULA 1 SINOPEC CHINESE GRAND PRIX
Salle: Jaha, helt plötsligt är Kimi jättelångsam. Undra varför?
Heja Hamilton.
Visst är han extremt duktig förare men det är lite för mycket skomakar-lärling och vassa armbågar för min smak.
När det gäller Massa så anser jag att han aldrig skulle kunnat vinna som "ensam"/första förare i ett team. Han är snabb bakom/bredvid andra men inte av egen förtjänst.