All Star Weekend 2008
973427 · Nästa » Till forumet
Sv: All Star Weekend 2008
65selander: Måste säga att reprisen imorse var mycket lättare att hänga med i än sändningen i natt, då det kändes som att C+ Sports fina gröna skyltar låg ute i sändning under en längre tid än vad man faktiskt fick se något från SuperSkills.
Sv: All Star Weekend 2008
Salle: Man skulle ha fått låna Frantes lillebror för att träna prickskytte med våra backar. 8 måltavlor på 9 skott var imponerande, och om jag minns rätt bara den fjärde spelaren någonsin som skjutit 4 av 4
Sv: All Star Weekend 2008
65selander: Men han sumpa några också...
Ballaste under Youngstars var ju Manny Legacy som var upp-mickad och pratade med kommentatorerna under den 6min-period han stod i mål. Det skulle man ha fler gånger. Fast det skulle nog behövas en "beeeep"-knapp emellanåt.
Ballaste under Youngstars var ju Manny Legacy som var upp-mickad och pratade med kommentatorerna under den 6min-period han stod i mål. Det skulle man ha fler gånger. Fast det skulle nog behövas en "beeeep"-knapp emellanåt.
Sv: All Star Weekend 2008
Salle... du behöver inte skälla, min läsförståelde är kass. :-)
Är inte så förtjust i NHL men får väl kolla p g a Bäckis. Han tar nog med sig Ryssen till Gävle. Pavel behöver en passningsläggare.
Bäckis är iaf tvåa i interna P-ligan om jag inte är helt felt ute.
Är inte så förtjust i NHL men får väl kolla p g a Bäckis. Han tar nog med sig Ryssen till Gävle. Pavel behöver en passningsläggare.
Bäckis är iaf tvåa i interna P-ligan om jag inte är helt felt ute.
Sv: All Star Weekend 2008
65selander: Nej det gör dom inte. C+ (Canal+ Sport 1) har en fördröjning på 30 minuter gentemot NASN.
All Star Weekend 2008
I morrn går All-Star matchen men redan nu kommer Youngstar och sedan Skills Game.
NASN, C+ och Sopkvast sänder.
Håller verkligen med om skylten , hade hellre sett nån typ av sammanställning för grenen som just avslutad ju