Ballaste under Youngstars var ju Manny Legacy som var upp-mickad och pratade med kommentatorerna under den 6min-period han stod i mål. Det skulle man ha fler gånger. Fast det skulle nog behövas en "beeeep"-knapp emellanåt.
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Ballaste under Youngstars var ju Manny Legacy som var upp-mickad och pratade med kommentatorerna under den 6min-period han stod i mål. Det skulle man ha fler gånger. Fast det skulle nog behövas en "beeeep"-knapp emellanåt.