WarhawK: Scott Stevens skulle aldrig fått lira i ligan då.
Du är ju bara grinig för det var en "ful" spelare. Om det varit Sami Kapanen så hade det väl ine varit samma liv. Å andra skulle han väl inte hoppat in den sådär.
Jag höll ju med om att det var utvisning. Sen om han skall bli avstängd 10 matcher vet jag inte om jag tycker. Det får isåfall ligan avgöra.
Jag tycker endå att det är fel att döma efter verkan.
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Du är ju bara grinig för det var en "ful" spelare.
Om det varit Sami Kapanen så hade det väl ine varit samma liv.
Å andra skulle han väl inte hoppat in den sådär.
Jag höll ju med om att det var utvisning. Sen om han skall bli avstängd 10 matcher vet jag inte om jag tycker. Det får isåfall ligan avgöra.
Jag tycker endå att det är fel att döma efter verkan.