Fortfarande är det en vårdslös tackling där killen måste vara medveten om att han mycket väl kan åsamka stor skade. Han håller inte direkt igen och måste vara medveten om att han gör en ful boarding. Vårdslöst och fult som sagt!
Säger precis som Warhawk att man mer än väl kan bli avstängd trots att man inte ens fått en utvisning. Det är just därför NHL har sin gransknings-kommité...
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Fortfarande är det en vårdslös tackling där killen måste vara medveten om att han mycket väl kan åsamka stor skade. Han håller inte direkt igen och måste vara medveten om att han gör en ful boarding. Vårdslöst och fult som sagt!
Säger precis som Warhawk att man mer än väl kan bli avstängd trots att man inte ens fått en utvisning. Det är just därför NHL har sin gransknings-kommité...