Kan tro det :-)
Timrå IK
11817 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK
Skall be och få återkomma med mitt tips, men du Prosten jag tror nog jag har på känn vad tippningen kommer att hamna;0)
Länkar:
http://www.nolbyhockey.nu
http://www.nolbyhockey.nu
Sv: Timrå IK
tackar igen, man ska vara ödmjuk så gott det går, och det är klart jobba måste vi för att ha råd att gå på hockey=0) Då ses vi nere i Gavleladan. Sen om det blir revanch det är jag lite mer skeptisk till,=0)
Länkar:
http://www.nolbyhockey.nu
http://www.nolbyhockey.nu
Timrå IK
Skönt med 3 pinnar, det kan behövas. Väldigt vad osynlig alla utom Timrå Fansen har blivit! Brynäsarna sitter hemma och gråter lite ikväll =0)hehe, vet inte var Prosten har tagit vägen,men man saknar lite av dina inlägg,sluta och sura nu och kom igen.
Länkar:
http://www.nolbyhockey.nu
http://www.nolbyhockey.nu