tackar igen, man ska vara ödmjuk så gott det går, och det är klart jobba måste vi för att ha råd att gå på hockey=0) Då ses vi nere i Gavleladan. Sen om det blir revanch det är jag lite mer skeptisk till,=0)
Länkar:
http://www.nolbyhockey.nu
http://www.nolbyhockey.nu