Inlägg: 1239950
Svarskommentarer
Sv: Längdskidor
Hyllas de som hyllas bör!
Längdåkarna levererar o kan verkligen Kämpa Kämpa o åter Kämpa!
Stafettguldet var hur stort som helst!
Northug världens sämste förlorare?
Skulle nog tro det.
Längdåkarna levererar o kan verkligen Kämpa Kämpa o åter Kämpa!
Stafettguldet var hur stort som helst!
Northug världens sämste förlorare?
Skulle nog tro det.
”Sverige hänger inte med i mästerskap”
In your face Norrbagge;)