Inlägg: 1240197
Svarskommentarer
Sv: Längdskidor
Hahl Bundy: F-n vad kul det är att vinna mot dåliga förlorare! Det är ju inget roligt när förlorarna säger att det var rättvist, och att det inte gör något. Heja Northug! :-D
Längdåkarna levererar o kan verkligen Kämpa Kämpa o åter Kämpa!
Stafettguldet var hur stort som helst!
Northug världens sämste förlorare?
Skulle nog tro det.