+ 1
Inlägg: 2988797
Svarskommentarer
Sv: OS sotji 2014
Fiaskot fullbordat för Hallam och 3kr.
Förlora mot USA kan man göra i hockey, däremot så klart helt oacceptabelt att komma ifrån OS utan att ens spela om en medalj.
Förlora mot USA kan man göra i hockey, däremot så klart helt oacceptabelt att komma ifrån OS utan att ens spela om en medalj.
+ 1
Hejdå o kom aldrig tillbaka!