+ 1
Inlägg: 2988810
Svarskommentarer
Sv: OS sotji 2014
vonDöbeln: Det går inte att slänga in långsamma långtidsskadade Landeskog i ett 3 mot 3 spel. Att förlora puckinnehav utan att skapa ett farligt läge fungerar inte mot dessa stora nationer. Sen tar han inte bort Hughes skott på målet.
+ 1
Sv: OS sotji 2014
vonDöbeln: schabblade ju bort det i gruppspelet, ett mål ifrån att få möta tyskland idag.....
Förlora mot USA kan man göra i hockey, däremot så klart helt oacceptabelt att komma ifrån OS utan att ens spela om en medalj.