vonDöbeln: schabblade ju bort det i gruppspelet, ett mål ifrån att få möta tyskland idag.....
Inlägg: 2988815
Svarskommentarer
Sv: OS sotji 2014
dempa:
Givetvis, men det ändrar ju inte att detta blir den ultimata fjädern i Hallams clownhatt.
När man representerar Sverige så får man tamejfan inte komma ifrån ett OS eller VM utan en medalj runt halsen, även om det bara är ett pissigt Brons.
Givetvis, men det ändrar ju inte att detta blir den ultimata fjädern i Hallams clownhatt.
När man representerar Sverige så får man tamejfan inte komma ifrån ett OS eller VM utan en medalj runt halsen, även om det bara är ett pissigt Brons.