Östersunds IK

HockeyAllsvenskan · 590 inlägg · 64 ämnen

Inlägg: 2416365

Sv: Forwardskris i ÖIK
Östersund: Stort grattis, ni överträffar de flesta förväntningar, ungefär som Västerås då, fast tvärtom.

Svarskommentarer

Sv: Forwardskris i ÖIK
{9742}: Tackar, ja de är ju betydligt roligare för oss att ligga jämnt i serien med dem än vad det är för dem.

Även om det är många matcher kvar så börjar hoppet infinna sig lite högre än att "bara" stanna kvar i HA

Sidan sköts av: Forumledarna