+ 2
Inlägg: 2416376
Svarskommentarer
Sv: Forwardskris i ÖIK
Östersund: Ja tänk om det skulle bli så då skulle man jubla för att ni för in ett till norrländskt lag i HA ..
Jag tror stenhårt på att ni klarar det !
Jag tror stenhårt på att ni klarar det !
+ 2
Även om det är många matcher kvar så börjar hoppet infinna sig lite högre än att "bara" stanna kvar i HA