+ 8
Inlägg: 2421350
Svarskommentarer
Sv: Varför blir jag förvånad??
{9742}: Men halllååå B-lag?????? Öik är visserligen nykomling men b -lag e dom inte!!! Dom kommer att spela lika bra ikväll mot dyrgården!!!😇😇😇🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🌟🌟
+ 1
Sv: Varför blir jag förvånad??
{9742}: Man njuter av MoDos seger, då kan man njuta av Östersund, fantastiskt bra byte(monsterbyte) innan segermålet. Kunde blivit mål ett par gånger innan avgörandet. Östersund är med för att stanna minsann
+ 5
Kul att pucken är rund
Stort Grattis kära Republikaner