Sv: Varför blir jag förvånad??
{9742}: Man njuter av MoDos seger, då kan man njuta av Östersund, fantastiskt bra byte(monsterbyte) innan segermålet. Kunde blivit mål ett par gånger innan avgörandet. Östersund är med för att stanna minsann