Herregud vilket haveri... Ser riktigt illa ut nu.. dags få in nya spelare i truppen.. serien är jämn . Går fort att hamna i botten om det inte görs något.
Inlägg: 2425688
Svarskommentarer
Sv: lite oroande
Total kaos, tyvärr är vi många gånger dålig att spela på ledning..
Var det bara jag som tyckte de så ut som Mantler blir knuffad vid 4-4 målet?
Var det bara jag som tyckte de så ut som Mantler blir knuffad vid 4-4 målet?
+ 2