+ 2
Inlägg: 2425690
Svarskommentarer
Sv: lite oroande
Östersund: Jag satt nära målet och såg det hela. Trodde aldrig det målet skulle godkännas. Rena rama kabarén i målgården, mycket märkligt.
+ 2
Var det bara jag som tyckte de så ut som Mantler blir knuffad vid 4-4 målet?