Salle: Är det någonting de är bra på så är det att göra show. Grym ståpäls med den inledningen. Och visst, fly-by request granted!
Inlägg: 1236752
Svarskommentarer
Sv: Are you ready for some football!!!
Poffa: Dom brukar ju även vara grymma på "game graphics" och sånt. Men matchklockan är faltiskt i vägen där uppe i mitten av skärmen. Varför inte ha den i ett hörn som dom brukar ha?
Sen kommer den där superbowl-swoschen i varenda klipp nog kunna bli lite irriterande. :-)
Sen kommer den där superbowl-swoschen i varenda klipp nog kunna bli lite irriterande. :-)