Inlägg: 1236753
Svarskommentarer
Sv: Are you ready for some football!!!
Salle:
Man tröttnar som regel på reklamen också. Vill minnas att de brukar köra samma 3-4 snuttar. Får se hur det blir den här gången. Synd att man inte får in någon helamerikansk sändning, reklamerna de gör speciellt för Super Bowl brukar vara skoj.
Man tröttnar som regel på reklamen också. Vill minnas att de brukar köra samma 3-4 snuttar. Får se hur det blir den här gången. Synd att man inte får in någon helamerikansk sändning, reklamerna de gör speciellt för Super Bowl brukar vara skoj.
Sen kommer den där superbowl-swoschen i varenda klipp nog kunna bli lite irriterande. :-)