Inlägg: 1144320
Svarskommentarer
Sv: Så j-kla vackert!!
zigge: "Härligt, att Ni slog ut Lener o hans penga-soldater!!
Hjärta före plånblok."
Varför skulle SAIK:s utländska importer ha mer hjärta än Linköpings?
Bara för att dom råkade vinna en jämn och oviss match?
Sen kan du ju titta på resp lags spelartrupper.
SAIK har 2 utländska backar: Skrbek och Marttinen.
LHC har också 2 stycken: Majesky och Aalto.
På forwardssidan "vinner" isf SAIK, som bara har 3 utlänningar:
Moran, Dimitrakos och McDonell.
LHC har 4 importer: Hlinka, Hlavac, Surovy och Beaudoin.
Nån större skillnad vad gäller pengasoldater ser jag alltså inte.
Hjärta före plånblok."
Varför skulle SAIK:s utländska importer ha mer hjärta än Linköpings?
Bara för att dom råkade vinna en jämn och oviss match?
Sen kan du ju titta på resp lags spelartrupper.
SAIK har 2 utländska backar: Skrbek och Marttinen.
LHC har också 2 stycken: Majesky och Aalto.
På forwardssidan "vinner" isf SAIK, som bara har 3 utlänningar:
Moran, Dimitrakos och McDonell.
LHC har 4 importer: Hlinka, Hlavac, Surovy och Beaudoin.
Nån större skillnad vad gäller pengasoldater ser jag alltså inte.
Härligt, att Ni slog ut Lener o hans penga-soldater!!
Hjärta före plånblok.