Inlägg: 1144368
Svarskommentarer
Sv: Så j-kla vackert!!
Huge: Du, liksom Linköpings försvar, glömde en kille på forwardssidan i Skellefteå.
Sv: Så j-kla vackert!!
Huge: Tror nog att LHC's legionärer har åtskilligt mer i län än SAIK's Därav pengasoldater
Sv: Så j-kla vackert!!
Huge: Du glömde en, han som sitter på sidan Jan ??
Nalta myche pärning han tjärn på att vara rinkman.
Nalta myche pärning han tjärn på att vara rinkman.
Hjärta före plånblok."
Varför skulle SAIK:s utländska importer ha mer hjärta än Linköpings?
Bara för att dom råkade vinna en jämn och oviss match?
Sen kan du ju titta på resp lags spelartrupper.
SAIK har 2 utländska backar: Skrbek och Marttinen.
LHC har också 2 stycken: Majesky och Aalto.
På forwardssidan "vinner" isf SAIK, som bara har 3 utlänningar:
Moran, Dimitrakos och McDonell.
LHC har 4 importer: Hlinka, Hlavac, Surovy och Beaudoin.
Nån större skillnad vad gäller pengasoldater ser jag alltså inte.