+ 4
Inlägg: 1679394
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK
Zappaholic:
Jag tvivlar starkt på att majoriteten kommer hålla på Dubai. Tror inte folk kommer sitta i soffan och ropa:
-Kom igen Welch,Tambellini,Kallio,Murphy,Rakhshani,Varakas,Lajunen,Johnson,Kiiskinen,Laakso,Hennessey,Reddox och krossa Lindholm,Burström,Holmström,Lindgren,Andersson,Pettersson,Forssell,Lundberg,Petterström,Zackrisson,Sundqvist och Widing
Redigerad kommentar
Sv: Skellefteå AIK
Zappaholic: Ja, jag förstår ju att ju mer och längre ett lag vinner så börjar fler hålla på underdogs, så är det. Men nu är det ju Skellefteå vi pratar om... ;-) (Den sista meningen var inte på fullt allvar... ;-)
Kaiser: Jag klurade bara på tänkbara anledningar till varför förmodligen majoriteten av tittarna kommer hålla på Växjö.
Jag bryr mig inte så mycket vem som vinner, men måste jag hålla på ett lag får det bli Växjö, då ni har vunnit två raka och det får ta och räcka med det.
Visst kan man argumentera om att Växjö är ett köpelag, men det är ju alla lag mer eller mindre. Även SAIK, som inte skulle vara så här bra utan inköpta dyra stjärnor.