Zappaholic: Ja, jag förstår ju att ju mer och längre ett lag vinner så börjar fler hålla på underdogs, så är det. Men nu är det ju Skellefteå vi pratar om... ;-) (Den sista meningen var inte på fullt allvar... ;-)
Inlägg: 1679397
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK
Kaiser: Nej, nej, nej! Inte Växjö. Inte för allt smör i Småland. SM-guld i hockey till Växjö låter i mina öron som en tysk indian.
Sv: Skellefteå AIK
Kaiser: Nej, nej, nej! Inte Växjö. Inte för allt smör i Småland. SM-guld i hockey till Växjö låter i mina öron som en tysk indian.
+ 3