Inlägg: 1693173
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK
Jag tycker Sven-Barbro Slobodan blir bra, då är de flesta nick samlade iaf X-D
+ 4
Sv: Skellefteå AIK
Sven Sewage: psst, jag ska viska en hemlighet till dig:
Yoda finns inte på riktigt. Faktiskt.
Yoda finns inte på riktigt. Faktiskt.
+ 6
Zappaholic:
nu har du passerat gränsen för vad som är acceptabelt och anständigt beteende. Du sitter alltså och gör dig lustig över Yoda?!?
Skenet bedrar kan jag då säga. Han är en mäktig krigare, och vis som få! Han tillhör inte den mörka sidan, han är inte till salu, han är inte mammondyrkare i alla fall. Även om han pratar lite konstigt... för den oinvigde, ska tilläggas.