+ 4
Inlägg: 1693182
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK
M.Lemiux:
kanske Svenn-Bärbro Slobbodann kanske?
Pinsamt att du inte fattar att jag och Barbro är olika personer, även om det såklart är smickrande att bli förknippad med en sådan storhet som Barbro!
Jag tycker Sven-Barbro Slobodan blir bra, då är de flesta nick samlade iaf X-D