Kul med lite gulligull mellan jimmie och granström.
Inlägg: 1700145
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
Grokofans är ovanligt ödmjuka på tex AB. Det ska de ha cred för. Jag tippade förlust och är glad jag har fel. Så därför tippar jag förlust i morrn också.