Grokofans är ovanligt ödmjuka på tex AB. Det ska de ha cred för. Jag tippade förlust och är glad jag har fel. Så därför tippar jag förlust i morrn också.
Inlägg: 1700180
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
Det som känns bra är ju också att Skellefteå kommer att bli bättre och bättre ju längre in på säsongen, förutom under jul o nyåret då får vi alltid en dipp.