Inlägg: 1703059
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
Sofos:
Jag tror du är onödigt orolig.
Tänk på matcherna mot Qatar. Då var det på riktigt och en som Zacke visade vad han kan.
Serieseger verkar dock inte vara något högprioriterat om än det är tidigt döma ut det också.
Kanske kör man en stadig säsong utan djupare svackor och säg sista 10 omgångarna är det ingen diskussion.
Tycker det ser ut som laget har oerhört stort allvar i sig och fokus på finalrevansch.
Man har inte tänkt flamsa iväg mycket krut på 7-1 segrar, bara några enstaka matcher tror jag.
Samtidigt skulle man kunna säga det ser lojt och oinspirerat ut. Många som är bleka.Vi har stora problem osv.
Kanske kör man första vändan lite försiktigt och vill se vad de andra lagen har att komma med.
Jag tror du är onödigt orolig.
Tänk på matcherna mot Qatar. Då var det på riktigt och en som Zacke visade vad han kan.
Serieseger verkar dock inte vara något högprioriterat om än det är tidigt döma ut det också.
Kanske kör man en stadig säsong utan djupare svackor och säg sista 10 omgångarna är det ingen diskussion.
Tycker det ser ut som laget har oerhört stort allvar i sig och fokus på finalrevansch.
Man har inte tänkt flamsa iväg mycket krut på 7-1 segrar, bara några enstaka matcher tror jag.
Samtidigt skulle man kunna säga det ser lojt och oinspirerat ut. Många som är bleka.Vi har stora problem osv.
Kanske kör man första vändan lite försiktigt och vill se vad de andra lagen har att komma med.
Som jag skrev tidigare så saknar jag spets. Gnuggisarna gör sitt jobb, men Pesonen, Holmström, Zacke mfl har inte taggat igång än.
Efter omgång 10-12 har vi en bättre värdemätare, har inte "proppen" lossnat då så tror jag på en mellansäsong.