Om man tycker AIK går halvknackigt så går Växjö skitkasst.
Inlägg: 1703178
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
På det stora hela rättvist resultat. AIK var bättre under 60-70%. Dock, om disciplinnämnden ska vara konsekventa så ska jimmie få 16 matchers avstängning, om nu Norman fick 7 för det han gjorde. Jösses...
Grokos imponerade men Hv är ingen bra värdemätare kanske, det lyser "kris" om Hv nu.
Grokos imponerade men Hv är ingen bra värdemätare kanske, det lyser "kris" om Hv nu.