Inlägg: 1706269
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
Farbror Barbro: Kommentaren som signaturen Dragonen gör i länken nedan är så sann! Jag var och såg den matchen. Exakt så var det och inte stod Skellefteåtränare efter matchen och tramsade om filmning. Nä, Bulan är en surgubbe.
Bulans uppträdande under och efter matchen är som väntat smutsigt.