Farbror Barbro: Kommentaren som signaturen Dragonen gör i länken nedan är så sann! Jag var och såg den matchen. Exakt så var det och inte stod Skellefteåtränare efter matchen och tramsade om filmning. Nä, Bulan är en surgubbe.
Inlägg: 1706273
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
Sofos:
Surgubbe och många tycker jag överdriver, men min åsikt är att Bulan är osmaklig otäck och utstrålar negativitet.
Visst får han bra fart på spelarna ett tag men i längden brukar de antingen ta slut eller tröttna på ledarskapet byggt på piska och hot.
Bulan skulle passat perfekt som slavdrivare långt tillbaka i historien.
Surgubbe och många tycker jag överdriver, men min åsikt är att Bulan är osmaklig otäck och utstrålar negativitet.
Visst får han bra fart på spelarna ett tag men i längden brukar de antingen ta slut eller tröttna på ledarskapet byggt på piska och hot.
Bulan skulle passat perfekt som slavdrivare långt tillbaka i historien.