Inlägg: 1743107
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
Bra period av oss. Väldigt stabilt och bra lagspel där vi spelar med stora marginaler samtidigt som vi dominerar matchen kraftigt. Växjö skapar nada, medan vi känns livsfarliga. Mycket bra, smart och uppoffrande försvarsspel där Växjö faktiskt inte skapar en enda vettig målchans förutom när Svensson bjuder på ett läge.
Växjö ser lite trötta ut, medan det ser ut som vi just fått upp farten och lagt in 3an växel. Den Sovjetiska traktorn tuffar vidare.
Växjö ser lite trötta ut, medan det ser ut som vi just fått upp farten och lagt in 3an växel. Den Sovjetiska traktorn tuffar vidare.
Sv: SHL 2015/2016
Ja tycker det här var bästa perioden hittills i semin.
Växjö bjuder upp bra men fortsätter AIK i detta tempo brukar vi vinna 99% av matcherna.
0-1 är i underkant även om Växjö och alla lag naturligtvis får ströchanser mot oss.
Växjö bjuder upp bra men fortsätter AIK i detta tempo brukar vi vinna 99% av matcherna.
0-1 är i underkant även om Växjö och alla lag naturligtvis får ströchanser mot oss.
Blir en spännande match detta. Växjö är starka mentalt och kommer att vara revanchsugna