Sv: SHL 2015/2016
Ja tycker det här var bästa perioden hittills i semin.

Växjö bjuder upp bra men fortsätter AIK i detta tempo brukar vi vinna 99% av matcherna.

0-1 är i underkant även om Växjö och alla lag naturligtvis får ströchanser mot oss.