Inlägg: 1808799
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 16/17
Uppbyggnadsfas. Ja... det kan ju bli lite av ett tema från min sida här på HS. Ett härligt ord helt enkelt. Tack Huge! UPPBYGGNADSFAS!!! Känn på det ordet pojkar och flickor. Ett riktigt riktigt bra ord att använda i många sammanhang tycker då jag!
+ 1
Ok. Men du tror alltså att ni har förlorat 17 av 18 senaste mot för att ni var i en "uppbyggnadsfas"? Hihihihi!