Uppbyggnadsfas. Ja... det kan ju bli lite av ett tema från min sida här på HS. Ett härligt ord helt enkelt. Tack Huge! UPPBYGGNADSFAS!!! Känn på det ordet pojkar och flickor. Ett riktigt riktigt bra ord att använda i många sammanhang tycker då jag!
+ 1