+ 2
Inlägg: 1940197
Svarskommentarer
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Tarasov:
vi äger Qatar, igen!
Qatarhjonen funderar, varför åker vi alltid på stryk mot dynastiernas? Jag tror som sagt att svaret hittas i respektive DNA-stege. Den ena föreningen fostrar vinnare, den andra har inte rätt material för att lyckas i en så tuff sport som ishockey är.
vi äger Qatar, igen!
Qatarhjonen funderar, varför åker vi alltid på stryk mot dynastiernas? Jag tror som sagt att svaret hittas i respektive DNA-stege. Den ena föreningen fostrar vinnare, den andra har inte rätt material för att lyckas i en så tuff sport som ishockey är.
+ 1

Förlängningen med Wingerli vart inte så dum, och Tim har snart gjort lika poäng som i Frölunda.