+ 1
Inlägg: 1940200
Svarskommentarer
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Den fulspelande inköpte Emil Larsson anmäld för sin slewmfoot mot halvguden Jocke, och snart avstängd då. Rättvist!
Det man kan fråga sig, det är hur ett då mediokert lag som Qatar kan leda SHL? Vi måste få bort dessa kvotpoäng och mutor ur svensk hockey.
Det man kan fråga sig, det är hur ett då mediokert lag som Qatar kan leda SHL? Vi måste få bort dessa kvotpoäng och mutor ur svensk hockey.
+ 1

vi äger Qatar, igen!
Qatarhjonen funderar, varför åker vi alltid på stryk mot dynastiernas? Jag tror som sagt att svaret hittas i respektive DNA-stege. Den ena föreningen fostrar vinnare, den andra har inte rätt material för att lyckas i en så tuff sport som ishockey är.