1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614848 inlägg · 6214 ämnen

74 Gerhard!


74 Gerhard!
Hoppas det blir gerhard vinka vi vill se av klacken som tack för tre år som slutade med elitserien.Det är "våran" krigare värd.

Sv: 74 Gerhard!
Hatcher: Du och din satans Gerhard... Du kan fortfarande inte se varför han fick gå eller?

Sv: 74 Gerhard!
Knylan: jag kan....

Sv: 74 Gerhard!
BlackBay: please fill me in..

Sv: 74 Gerhard!
dr-nix: Dom rykten jag hört (sanna el osanna?) är det att hans avgång ej hade att göra med hans spelande i laget (han var en duktig spelare), men han hade tydligen svårt att samsas med sina lagkompisar, dvs lite interna problem.
Detta är ju bara vad jag hört, har du en bättre historia så.... fill me in.

Sv: 74 Gerhard!
Olle boy: Måste du jämt vara så taskig? Alltså allvarligt, Gerhard var min största hockeyidol (efter Pasi.P) i laget innan han fick gå. Alltid snäll att stanna och prata en stund, aldrig sprang han bara förbi. Dessutom tycker jag att han var hyffsat bra då han spelade i Timrå, Också.

Jag har alltid rätt Olle - Det vet du =)

« · 108491
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.