74 Gerhard!
108585 · Nästa » Till forumet
Sv: 74 Gerhard!
dr-nix: Dom rykten jag hört (sanna el osanna?) är det att hans avgång ej hade att göra med hans spelande i laget (han var en duktig spelare), men han hade tydligen svårt att samsas med sina lagkompisar, dvs lite interna problem.
Detta är ju bara vad jag hört, har du en bättre historia så.... fill me in.
Detta är ju bara vad jag hört, har du en bättre historia så.... fill me in.
Sv: 74 Gerhard!
Hatcher: Du och din satans Gerhard... Du kan fortfarande inte se varför han fick gå eller?
74 Gerhard!
Hoppas det blir gerhard vinka vi vill se av klacken som tack för tre år som slutade med elitserien.Det är "våran" krigare värd.
Jag har alltid rätt Olle - Det vet du =)