« Föregående · 2828819 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Söderöver: Kan nån säga till karlkvist att han måste hem o byta blöja på bäbisen!!!!!🤣🤣🤣🤣🇺🇿
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Söderöver: Vinn över Öreplast. Fräls oss!
Vinst viktig för att säkra topp 6 inom kort
Vinst viktig för att säkra topp 6 inom kort
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
erathoo: Laaksola har ett utvecklingsbehov!
Harnebring verkar vara allt eller inget…
Kass eller godkänd och för en domare i min värld är godkänd bra!
Harnebring verkar vara allt eller inget…
Kass eller godkänd och för en domare i min värld är godkänd bra!
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Japp, så är känslan. Örebro som oftast passar oss rätt dåligt med tighta tillknäppta matcher.
Torsk med 3-2 är tipset.
Torsk med 3-2 är tipset.
Sv: Apropå nånting...
{469}: Det har grinat lite väl mycket med ett tag nu, ikväll grinar det emot. Torsk och tre tunga skador inför slutspelet
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Jo, även om jag håller Juel före JJ. Så har det gått lite till överdrift i kritiken kring JJ. Målvakten som trots allt fick spela i landslaget i början av säsongen.
Har vi tänkt tanken på att gå långt i ett slutspel, så kommer JJ få matcher även där.
Har vi tänkt tanken på att gå långt i ett slutspel, så kommer JJ få matcher även där.
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Får se om Örebro får fortsätta med att småhakningar o fasthållningar i matchen.
Jag tror det. Kommer att vara vansinnig.
Jag tror det. Kommer att vara vansinnig.
+ 4
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Olli Hahl: Timrå IK visar kyla och bänkar ligans hetaste målvakt! Cold as ice......
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Det är tur man slipper se Leksand med Skrik-Lena och Modoiten som kommentatorer.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Jag får tacka mina söner att jag fick dem, de fanns egentligen inte så när jag fick dem.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
The great one: Jo alltså, i skuggan av Juel. JJ är ju ingen dålig målvakt. Skulle snarare säga att i sina bästa stunder är han en ligans bästa målvakter(även om jag håller Juels högstanivå högre)
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Andersson:
Kan vara bra läge att ställa JJ i kassen ikväll. Juel får lite vila inför lördag. JJ har ju förmågan att antingen spika igen eller släppa in 5, så vi får hoppas på det förstnämnda ikväll.
Kan vara bra läge att ställa JJ i kassen ikväll. Juel får lite vila inför lördag. JJ har ju förmågan att antingen spika igen eller släppa in 5, så vi får hoppas på det förstnämnda ikväll.
+ 6
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Andersson: Det har du rätt i. Totalt osympatisk personlighet.
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
F.ö är Skistad den sämsta förloraren jag hittills har sett. Snacka om Crybaby…
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Vill inte se några valla in via hans rygg från bakom förlängda mållinjen… inga Svedbergska gå ner tidigt hål heller…
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Perfekt att JJ står ikväll. Juel får återhämta sig och JJ får bli varm i rustningen.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Jag menar det . Verkar va lågt förtroende för JJ här och det är trist . Hans högstanivå är i klass med Juel's
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Andersson: det är ju faktiskt en landslagsmålvakt som kommer in! Och det är bra att han får bygga lite självförtroende. Snart slutspel och då behövs dom bägge två!
+ 6
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Hälge: bara att hoppas att han inte blir utsatt för nån enkel fladderpuck!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Sivan Divan! ❤️ Hon kunde ha fått sjunga Timrå hej på isen innan varje hemmamatch. 😊
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Juel måste få vila nån gång . Det är bättre JJ tar denna och Juel får FBK och Silly Lions
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Andersson: okej, nu blir jag lite nervös, men det kanske är rätt val. Vi sitter ju inte på hela bilden.
+ 1
« Föregående · 2828819 · Nästa »

