+ 3
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season 2026-27
sargad: Nej, inte på det viset. Jag är iaf trygg med att vi inte jobbar så. Det är nog snarare att vi är mer försiktiga än nånsin tidigare. En ekonom vid rodret känns helrätt i nuläget, men vi får såklart inte snåla oss till ekonomiskt överskott på sportens bekostnad.
Nu tror jag iofs inte det kommer ske. Jobbet utanför isen är en sak och det är tydligt att sportrådet i sin tur har en plan och vision för vad som ska hända på den. Balanserar man det hela sunt i föreningen så kommer det att bli bra på sikt. Vi är bara i början av den här resan.
Nu tror jag iofs inte det kommer ske. Jobbet utanför isen är en sak och det är tydligt att sportrådet i sin tur har en plan och vision för vad som ska hända på den. Balanserar man det hela sunt i föreningen så kommer det att bli bra på sikt. Vi är bara i början av den här resan.
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
FH - avdammad: Köper din tolkning.
Nubben slirar lite i snacket men springer inte runt på stan med osäkrad plånbok.
Nubben slirar lite i snacket men springer inte runt på stan med osäkrad plånbok.
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Jo speciellt att man har i åtanke att vi tappar rätt stora löneanspråk i både Pilö och Nässén? Typ 300-330k i månaden? Som det vore otroligt om Barkemo och Hallquisth inte bara tjänar en bråkdel av tillsammans? Jag undrar lite vart pengarna tagit vägen, om nu spelarbudgeten skall vara densamma som förra säsongen.
Sv: Silly Season 2026-27
sargad: Jag är numera inte det minsta nervös över vårt sätt att hantera ekonomin. Vi har uppenbarligen kompetenta personer på de posterna. Nubbens signum har väl alltid varit att svamla otydligt om diverse saker som skapar mängder av tolkningar. Min tolkning är att vi har läget under kontroll.
+ 9
Sv: Silly Season 2026-27
RYGG HANS: Är det verkligen möjligt att en framtida försäljning av Hartmann ingick i budgeten? Lite GIF-stil över det på något vis i så fall och det känns inget vidare om löner för våra nyförvärv inte hade täckning av löner o avgifter för alla som lämnat, Jonte/Emil/Juel/Nässen/Pilö/Erixon.
+ 1
Nu får vi inte göra oss av med mer hjärta för klubben när det ska bantas på forwardssidan, jag förstår så klart att Barres familjesituation vägde tungt och kanske inte gick att lösa i vilket fall.
Men ska nån fler ut hoppas jag det inte blir nån ur stommen med hjärta för klubben. För många av den sorten har lämnat oss nu.