-Sputnik-: Det stärks ju upp i andra delar av föreningen, så pengarna går ju inte bara till spelarlöner.
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season 2026-27
Trist för Zäta men hans tid kommer
Han borde såklart också bli invald
Han borde såklart också bli invald
Länkar:
https://www.expressen.se/sport/hockey/nhl/henrik-zetterberg-nobbas-for-hall-of-fame-plats-pa-nytt/
https://www.expressen.se/sport/hockey/nhl/henrik-zetterberg-nobbas-for-hall-of-fame-plats-pa-nytt/
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
Oavsett om Barres exit påverkar laget negativt eller positivt så kommer det bli tomt utan 94:an på isen och i laget. Jag tycker att han alltid var en av de som växlade upp och gav lite extra när andra var på dekis och när hjärta behövdes visas.
Nu får vi inte göra oss av med mer hjärta för klubben när det ska bantas på forwardssidan, jag förstår så klart att Barres familjesituation vägde tungt och kanske inte gick att lösa i vilket fall.
Men ska nån fler ut hoppas jag det inte blir nån ur stommen med hjärta för klubben. För många av den sorten har lämnat oss nu.
Nu får vi inte göra oss av med mer hjärta för klubben när det ska bantas på forwardssidan, jag förstår så klart att Barres familjesituation vägde tungt och kanske inte gick att lösa i vilket fall.
Men ska nån fler ut hoppas jag det inte blir nån ur stommen med hjärta för klubben. För många av den sorten har lämnat oss nu.
+ 6
Sv: Silly Season 2026-27
sargad: Nej, inte på det viset. Jag är iaf trygg med att vi inte jobbar så. Det är nog snarare att vi är mer försiktiga än nånsin tidigare. En ekonom vid rodret känns helrätt i nuläget, men vi får såklart inte snåla oss till ekonomiskt överskott på sportens bekostnad.
Nu tror jag iofs inte det kommer ske. Jobbet utanför isen är en sak och det är tydligt att sportrådet i sin tur har en plan och vision för vad som ska hända på den. Balanserar man det hela sunt i föreningen så kommer det att bli bra på sikt. Vi är bara i början av den här resan.
Nu tror jag iofs inte det kommer ske. Jobbet utanför isen är en sak och det är tydligt att sportrådet i sin tur har en plan och vision för vad som ska hända på den. Balanserar man det hela sunt i föreningen så kommer det att bli bra på sikt. Vi är bara i början av den här resan.
+ 3