1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen
3039246 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Silly Season 2026-27
Rindell lämnar HV

Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Angående Löven så har dom ju 3-4 spetsspelare, varav 2 Nordamerikaner som är helt oprövade på Svensk mark. I övrigt tycker jag att det ser ut som en allsvensk trupp. Är väldigt många som behöver ta stora kliv i det gänget för att undvika kval.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket annat större och svårare ni tänkt på för att göra oss attraktiva.

Det gäller ståplats. Närmare bestämt bortastå. Dessa kvarglömda stolpar som ger intrycket utav att glaset fortsätter hela vägen upp. Dessa stolpar _måste_ kapas till nivån med glaset.

Detta skadar vår bild utåt. Senast denna säsong hörde jag i 3 olika supporterpoddar att dom nämnde Timrås bortastå i negativ bemärkelse pga att man var hel inglasad 3 meter upp. Detta hör alla andra och det blir ett slagträ för andra att använda. En falsk bild målas upp. Intäkter går i spillo.

Detta arbete tar ca 16-20h. Dvs en mån och tis med lite övertid. Om inte snabbare. Det är som att det är för enkelt att fixa så det inte görs. Arbetet som måste läggas ner kontra vår image vi får ut av det är oslagbar. Jag gör det själv om det sitter i kronorna.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: Lite nyfiken, vilken ingång var det du menade som skulle byggas bort?

Sv: Silly Season 2026-27
Modano: De va ungefär de kompisen sa hur Gath fungerar har stora krav o hårda nypor men han är även tydligen en som ger mkt beröm oxo och pepp för att få alla att göra sitt yttersta i varje byte som jag förstår av de han säger!!

Sv: Silly Season 2026-27
JonteD: Helt rätt en krävande tränare som kräver ALLA står upp fysiskt jobbar stenhårt över hela banan annars upp på läktaren spela ingen roll vem det är gjort tidigare. % min typ av tränare i min smak en svensk Tortorella älskad hatad av motståndare som kan BRINNA TILL HATAR FÖRLORA

3039246 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer