+ 3
Inlägg: 3039174
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Löven och ät ägg ser inte direkt respektingivande ut. Sen är det fem sex lag som som jag tycker är ganska likvärdiga, där befinner sig Timrå i min värld. Men det vore inte hockey om inte några lag flippar och några floppar.
+ 3
Men likväl som jag förstår "experternas" resonemang kring Timrå. Så fattar jag nada över det unisona lovprisandet kring Löven. Som har ett rätt ihåligt lagbygge.